איך יוצרים חתימה טובה למייל

תוכן עניינים
צילום:freepik

כבר הבנתם שמומלץ ליצור חתימה למייל על מנת לשדר רושם, עסקיות ומקצועיות בכל התכתבות עסקית? מצוין. כעת נגלה לכם כיצד יוצרים חתימה מוצלחת שעושה רושם טוב מכל הבחינות:

חתימה למייל היא הדרך האולטימטיבית לסיים כל שיחה עסקית או מקצועית. החתימה מאפשרת לנמען להבין עם מי הוא מדבר, מהו שם העסק או החברה שעמו הוא מתכתב, מהם פרטי ההתקשרות עמה וכמובן, מהו הלוגו, הסלוגן או העיקרון שמנחה אותה. מעבר לאינפורמציה שמעבירה החתימה, הקיום שלה משדר תדמית מקצועית, אמינה, רצינית ואחראית, של עסק שבא לעבוד ואיננו חושש להשתמש באמצעים להעברת יתרונותיו. כיצד תצרו אחת כזו גם?

כל הסודות לעיצוב חתימה מושקעת למייל

קיים הבדל גדול בין החתימה במייל לבין חתימתכם הרגילה על גבי מסמכים: החתימה הידנית שלכם מכילה מתיחות קו מסוימות או לכל היותר תלווה בחותמת עם מסר שרירותי. לעומת זאת, חתימה למייל היא תוצר של עיצוב גרפי, המשתמש בערכי המותג, הפונטים, הצבעים והסמלילים כדי להשלים את חוויית ההתקשרות ולקבע את המותג בתודעה הצרכנית של הנמען.

אמנם ברשת תוכלו למצוא עשרות תוכנות חינמיות ליצירת תמונות חתימה למייל, אבל רק שירות חתימה למייל יציע לכם את התוצאות הטובות ביותר מבחינת איכות התמונה וכלל הפרטים שחשוב שהיא תכלול, כמו שמכם ותפקידכם בארגון, פרטי התקשרות, רשתות חברתיות (קישור אחד לפחות, למקום שמציג אתכם באופן הטוב ביותר), לוגו ותמונה. אם יש לכם מיתוג פעיל הכולל צבעים מסוימים, רצוי שגם הם ישתלבו בתוך החתימה כדי להגביר את עבודת המיתוג וליצור הזדהות וייצוגיות עבור המותג.

איך מוסיפים את החתימה לתוך המייל?

יצרתם חתימה נפלאה וכעת זה הזמן לגלות איך להוסיף חתימה למייל ולהטמיע אותה בחשבון.

בכל תיבת מייל קיימת, עליכם להיכנס להגדרות המקומיות (בג'ימייל הגדרות אלו מופיעות כסמל של גלגל שיניים) ולבחור במאפיינים או הגדרות החשבון. לאחר מכן תגיעו אל חלון ובו תוכלו להקליד מלל שיהווה את חתימתכם, או להעלות תמונה. בשלב זה, מומלץ לוודא ששמרתם את התמונה כקובץ jpeg או png ולא כפורמט pdf או פאוור פוינט למשל. לחיצה על כפתור העלאת התמונה ובחירתה ממאגר הקבצים ו… זהו, תתחדשו על החתימה היפה והמושקעת שלכם!

לסיכום

חתימה למייל היא עניין פשוט שלא מצריך תקציבים גבוהים או זמן רב מאוד להכנה. אם אתם זקוקים למראה רציני ומרשים לעין, מומלץ להיעזר בחברה המבצעת חתימות למייל און ליין באופן מקצועי וללכת על בטוח בכל הקשור לנראותכם המקצועית והתדמיתית.