הכירו את ארביטראז אמזון: השיטה שתכניס לך כסף ב-2020

תוכן עניינים

פלטפורמת המסחר של אמזון היא הגדולה והמובילה בעולם, ונהנית ממוניטין מצוין בקרב מאות מיליוני לקוחותיה שנוהגים להזמין בקביעות. הפלטפורמה מציעה לסוחרים קשת רחבה של אפשרויות מסחר, כלים וטכניקות שנחשבים יחסית פשוטים ליישום, ועדיין מחייבים כמובן למידה. אחת משיטות המסחר המקובלות היא ארביטראז אמזון, וכל מי שרואה לנכון להרוויח דרך הפלטפורמה צריך להכיר אותה.

מסחר באינטרנט

ארביטראז אמזון היא למעשה שיטת המסחר הנפוצה ביותר בפלטפורמה, ויש הגורסים כי למעשה את כל המסחר באינטרנט ובאמזון ניתן לאגד תחת המונח הזה, ובהמשך המאמר נבין מדוע. על כן, ברור שאם אתם מעוניינים להרוויח להצליח במסחר באמזון עליכם להבין מה זה ארביטראז ואיך עושים אותו. מטבע הדברים, במאמר זה לא נוכל להיכנס לפרטי הפרטים אך נסביר את העיקרון שיסייע לכך להמשיך וללמוד.

מה זה בכלל ארביטראז אמזון?

קודם אמרנו שהמונח ארביטראז אמזון יכול להתייחס למעשה לכל סוגי הפעילות המסחרית שלכם בפלטפורמה. מדוע? מפני שהמונח ארביטראז מתייחס למעשה לעשיית רווח על ידי ניצול ההפרש הכספי שבין מחיר עלות המוצר לבין מחיר מכירתו. כאן בעצם תיארנו את המהות שלכם כסוחרים באמזון.

אבל ליתר דיוק. כאן מדובר בפעולה שונה במידת מה מפעולות אפשריות אחרות בפלטפורמה. זוהי דרך התנהלות בה אתם רוכשים מוצר מסוים מחנות המוכרת אותו, למשל היצרן של צעצוע מסוים, קונים אותו במחיר זול יחסית, שולחים אותו למחסן ביניים באותה המדינה, ולאחר מכן המחסן מעביר את הצעצועים אל אמזון. כעת, כאשר לקוח מסוים באותה מדינה מזמין את המוצר אמזון, הוא מקבל אותו כפי שהוא מכיר ואוהב, עם רמה גבוהה של אמינות לפי הסטנדרטים של אמזון.

ארביטראז אמזון – לא כל כך פשוט

מצד אחד, ארביטראז אמזון הוא פעילות פשוטה יחסית: איתור מחסן שעובדים עימו (יש לא מעטים כאלו), איתור מוצרים, וכמובן כל הפעילות השוטפת של שיווק ומיתוג. יחד עם זאת, בחירת המוצרים אינה עניין של מה בכך, לא רק מבחינת מה שהולך והשימוש בכלים שמציעה אמזון וגורמים נוספים לזיהוי טרנדים, אלא מבחינת פוטנציאל הרווח.

כאן עליכם לדעת להשתמש בכלים הנותנים חישוב של הרווח, או החזר ההשקעה, על שורה ארוכה של מוצרים. גם עליכם להבין היכן מצויות למעשה ההוצאות שלכם מלבד על רכישת המוצר עצמו, בכמה תרצו למכור ומה תהיה השורה התחתונה. אלו כלים שחובה ללמוד ממי שמכיר אותם, למשל באמצעות קורסים שמציעות מכללות דיגיטל ושיווק למיניהן.
ראו גם: קורס מכירות באמזון

שיטת מסחר יעילה מאוד

חשוב לדעת כי ארביטראז אמזון היא שיטה מאוד פופולארית למסחר בפלטפורמה. זאת מכיוון שמדובר מראש במוצרים שיש להם ביקוש יחסית גבוה, דבר המקטין את עלויות הפרסום והשיווק. כמו כן, זוהי שיטה יחסית מהירה פשוטה שגם אינה מצריכה להשקיע יותר מדי כסף, ומאפשרת לעמוד בתקציב קבוע.

יכול לעניין אותך גם: איך לעשות כסף באיביי?