אילו פלטפורמות שיווקיות קיימות היום בשוק?

תוכן עניינים

במציאות של היום כל מי שירצה לפרסם את העסק שלו יצטרך למצוא פלטפורמה שיווקית. מדובר על מקומות שונים שמספקים לכם תשתית מעולה לפרסם עצמכם בהם. הרי על מנת שתוכלו להביא לקוחות חדשים יהיה עליכם לדעת כי מכירים אתכם בכל מקום. אם לא מכירים אתכם, לא תוכלו להביא את עצמכם למקום שבו חלמתם להיות. אז מהי הפלטפורמה השיווקית הכי שכיחה היום? כל אחד יכול להגיד פלטפורמה אחרת. עם זאת ישנן כמה פלטפורמות שהן המקום האידיאלי שבו תוכלו לפרסם את עצמכם. אם תצליחו לשלב בין כל הפלטפורמות השונות תוכלו לעלות על דרך המלך. כי היום היכולות השיווקיות הן היכולות שעושות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון.

 

גוגל

אפשר להגיד בפה מלא כי גוגל היא הפלטפורמה השיווקית הגדולה ביותר בעולם ובישראל. כמות האנשים שנכנסת לגוגל היא כמות אנשים לא סבירה, כזאת שאף אתר אחר לא משתווה לה. אם העסק שלכם יהיה מדורג בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל הוא יצליח להשיג חשיפה מקסימלית. כך שאם אתם רוצים לנפץ את תקרת הזכוכית זוהי חייבת להיות הבחירה שאותה אתם עושים. כמובן שלהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות זה אף פעם לא קל, אך זה אפשרי כל עוד תדעו לעשות את הפעולות הנכונות. לכן תעבדו עם האנשים הנכונים שיאפשרו לכם להוציא את המקסימום מהפלטפורמה הזאת. מדובר על פלטפורמה שיכולה להפוך את כל מה שנראה לכם רחוק ולא מציאותי, לקרוב מתמיד.

 

רשתות חברתיות

בעבר כאשר היינו מדברים על רשתות חברתיות היינו מדברים בעיקר על פייסבוק. אך כיום ישנה רשימה ארוכה מאוד של רשתות חברתיות שתוכלו לפרסם בהן את העסק שלכם. פייסבוק היא עדיין אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם, אך אליה הצטרפו אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק ועוד. כל בעל עסק יכול לבחור את הרשת החברתית שבה הוא ירצה לפרסם את עצמו. היתרון של הרשתות החברתיות הוא שבהן תוכלו ליצור אינטראקציה ישירה עם הלקוחות השונים. כל אחד יכול לפנות אליכם באופן ישיר כדי לקבל מידע שיאפשר לכם להצליח כמו שתמיד רציתם.

 

וואטסאפ

הפלטפורמה השיווקית האחרונה שעליה נרצה לספר לכם היא וואטסאפ. כולנו משתמשים בוואטסאפ באופן קבוע על מנת שנוכל לשמור על קשר עם קרובים וחברים. עם זאת תוכלו להשתמש בפלטפורמה הזאת כדי להביא עוד לקוחות לעסק שלכם. זוהי דרך תקשורת מעולה עם לקוחות ועם ספקים שונים, מעבר לכך גם תוכלו להשתמש בה לפרסם את עצמכם. כיום מי שפותח חשבון וואטסאפ עסקי יכול למצוא את עצמו נחשף לאפשרויות רבות. תוך זמן קצר תמצאו את עמכם מגיעים למצב שבו השמיים הם הגבול מבחינתכם. רק תבחרו את הפלטפורמה שתהיה הכי טובה והכי נכונה לכם. נדגיש כי מה שנכון לאחרים זה לא תמיד מה שיהיה נכון גם לכם.