המחשב הנייד שלך לא נדלק? מה עושים?

תוכן עניינים

השתמשתי במחשב הנייד שלי כדי להשלים דוח כשלפתע ראיתי את נורית ההפעלה מהבהבת ואז היא כבה. ניסיתי כמיטב יכולתי להפעיל אותו אבל שום דבר לא קרה. מה עלי לעשות?

אם המחשב הנייד שלך לא נדלק, נסה את השלבים הבאים:

  • ודא שהסוללה טעונה במלואה.
  •  ודא שכבל החשמל מחובר כהלכה ושאין כבלים רופפים או חוטים משתלשלים מהשקע.
  • בדוק אם יש לך ציוד היקפי חיצוני המחובר למחשב הנייד שלך כגון כונן קשיח חיצוני, עכבר או מקלדת. אם כן, נתק אותם תחילה לפני שתנסה להפעיל שוב את המחשב הנייד שלך.
  • נסה ללחוץ ולהחזיק את לחצן ההפעלה למשך 15 שניות לפני שתשחרר אותו. זה עשוי להפעיל מחדש את המחשב בלי

כשהמחשב לא נדלק

מה עושים כשהמחשב לא נדלק, חשוב לדעת מה לעשות. אם המחשב מחובר לחשמל, נסה לנתק אותו ולחבר אותו שוב. אם זה לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להחליף את כבל החשמל. אם אף אחת מהאפשרויות הללו לא עובדת וניסית את כל השאר, התקשר לטכנאי או קח את המחשב שלך לחנות תיקונים מקומית. כאשר המחשב שלך לא נדלק, יש כמה דברים שעליך לעשות. ראשית, נסה לנתק ולחבר מחדש את כבל החשמל בשקע בקיר. אם זה לא עובד, נסה ללחוץ על לחצן ההפעלה למשך 30 שניות ולאחר מכן לשחרר אותו. אם זה לא עובד, פנה ליצרן המחשב שלך או לטכנאי IT כדי לראות מה קורה עם המחשב שלך.

כאשר אתה מבחין שהמחשב שלך לא נדלק והוא מחובר לשקע חשמל, נסה לנתק אותו מהשקע בקיר ולחבר אותו בחזרה. אם זה לא עובד, לחץ על לחצן ההפעלה למשך 30 שניות ולאחר מכן שחרר אותו. . אם זה עדיין לא עובד, פנה ליצרן המחשב שלך או לטכנאי IT כדי לראות מה קורה עם המחשב שלך.

אם המחשב שלך לא נדלק, תוכל לנסות את הפתרונות הבאים:

1. הסר את הסוללה והמתן מספר דקות

2. לחץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך 20 שניות

3. כבה את המכשיר על ידי לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה למשך 20 שניות

4. נתק את מתאם AC מהמחשב הנייד/משולחן העבודה

5. החזק את לחצן ההפעלה לחוץ למשך 30 שניות

כאשר המחשב אינו נדלק, ייתכן שהסיבה לכך היא שכבל החשמל אינו מחובר כהלכה. זה יכול להיות גם בגלל שכבל החשמל שבור או שיש קצר בכבל. לפעמים זה יכול להיות בגלל חיבור רופף בין המחשב למקור הכוח שלו. מדריך זה יעזור לך לפתור בעיות אם המחשב שלך לא נדלק. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כשהמחשב לא נדלק. אתה יכול לנסות להפעיל אותו מחדש, ואם זה לא עובד, אתה יכול להשתמש בעצות אלה כדי לתקן את זה.

אם המחשב שלך עדיין מחובר לחשמל אך אינו נדלק או כפתור ההפעלה מואר, ייתכן שהדבר נגרם מבעיה באספקת החשמל או בלוח האם. אם זה המקרה, תצטרך לפנות למומחה לעזרה. אם המחשב שלך אינו מחובר לחשמל ואינו נדלק כלל, ייתכן שיש בעיה בלוח האם או בספק הכוח.

למידע נוסף על תקלות במחשבים ביקרו באתר מחשבניק.