המעבר למשרדי פרסום דיגיטליים ב2022

תוכן עניינים

מעטים העסקים כיום שאינם עובדים או עבדו בעבר עם משרד פרסום דיגיטלי, זאת בשביל להיכנס לעולם המדובר והפופולארי ביותר בעידן הנוכחי ועל מנת להביא את העסק להצלחה מסחררת בתחומו. אם בעבר עסקים הטילו ספק במשרדי הפרסום, כיום בעיקר בשנה האחרונה, ישנו ביקוש גובר לשיווק דיגיטלי ומיתוג עסקי. אז למה זה קורה ואיך זה משפיע עלינו? הגיע הזמן שתקבלו את כל התשובות.

מהי פסיכולוגיה דיגיטלית?

מבלי שנשים לב, המדיה החברתית וכל עולם הדיגיטל, מנהלים לנו את החיים כמעט באופן מלא. זה מתחיל בשינוי צורת החשיבה שלנו, איבוד שליטה ועד לקבל החלטות שונות ואף גורליות על חיינו. הדיגיטל הפך לשליט של כל אוכלוסייה כמעט בעולם שצורכת אותו, והוא עושה זאת גם מבלי להסתיר, אבל אנחנו כבר הפכנו את זה להרגל ששולט בנו מבלי שנבחין בכך.

כמה פעמים יצא לכם לדבר על משלוח אוכל, קניית רכב, עבודה וכדומה, ולפתע באורח פלא קפצו לכם כמה מודעות ברשתות החברתיות, הקשורות לנושא עליו שוחחתם. טוב לזה אולי כן שמתם לב, אבל יש עולם שלם נוסף ששולט בנו, ברגשות שלנו ובהחלטות שאנו עושים.

קבוצת חוקרים בדקה אלפי אתרים, ומצאה אחוז מבהיל מאוד של תבניות מניפולטיביות המוטמעות באתרים שונים, וחוזרות על עצמן בשינויים קלים. המטרה שלהן היא בעצם לנצל את המגבלות התפיסתיות של משתמשים, בכדי לייצר מכך רווח. תבניות אלו מכונות ״תבניות אפלות״. תבנית כזו מוגדרת כממשק, המעוצב במטרה להניע התנהגות מסוימת על ידי מניפולציות שונות על קבלת ההחלטות של המשתמש.

השינויים בעולם הפרסום והשיווק

בעבר שיטות הפרסום הנחשבות והעובדות ביותר, היו בעזרת שלטי חוצות, פרסומות בערוצי תקשורת, מודעות בעיתון ועוד. היום העולם השתנה לגמרי, כל מה שעבד פעם, היום כבר כמעט ולא רלוונטי. נקרא לזה "מהפכת הדיגיטל", סוג של המהפכה הצרפתית רק של המאה ה-21 עם התמקדות בחילופי הטכנולוגיות ולא השלטון, ופיתוח הדיגיטל ברחבי העולם לצד תקופה מודרנית חדשה המלאה בטרדנים מתחלפים.

מכאן הגיעו משרדי הפרסום הדיגיטליים וסוכניות השיווק השונות, למלא את תפקידן של שיטות הפרסום הישנות רק בצורה הרבה יותר בטוחה, חדשנית, מודרנית וכזו שעובדת לטווח הארוך ובהתאם לתקופה. עשרות אלפי עסקים הבינו, כי השיטה המנצחת כיום לצמיחת העסק ולכניסה מהירה ובטוחה לשוק הדיגיטלי, היא רק בעזרת משרד פרסום דיגיטלי אשר מעניק מעטפת שלמה של שירותי פרסום ושיווק.

להשכיר אדם אחד שיעשה עבורכם כמה קמפיינים נקודתיים מדי פעם, זה בהחלט לא מספק ולא יעיל גם עבור עסק קטן. אתם צריכים מניפת שירותים אשר יענו על כל הדרישות והציפיות שלכם לקידום העסק. ואת זה רק חברת פרסום דיגיטלי עם ניסיון עשיר בתחום, יכולה לעשות באופן המוצלח והמקצועי ביותר.

הכתבה בשיתוף SRY המספקים פתרונות מיתוג ושיווק דיגיטלי לעסקים.