כדאיות הפרסום בטיק טוק – כל המידע המעודכן לשנת 2022

תוכן עניינים

אילו יתרונות יש לפרסום בטיקטוק? מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם? האם פלטפורמת טיקטוק מומלצת לפרסום?

כמעט כולם מכירים את טיקטוק, וגם אם הם לא משתמשים באפליקציה הם מקבלים מאחרים סרטונים ממנה. מדובר על תופעה ייחודית בה סרטונים קצרים זוכים לחשיפה אדירה, כמעט פי שניים יותר מפייסבוק וכשזה מגיע לאינסטגרם אז המספרים גבוהים אף יותר. הפרסום בטיקטוק ייחודי, ממוקד, מכוון קהלים ואם עושים אותו נכון הוא יכול לזכות בתשואות גבוהות במיוחד.

יתרונות הפרסום בטיקטוק

כשהטיקטוק רק פרץ לחיינו היינו בטוחים שמדובר בדבר חולף או לכל היותר משהו שיעניין רק את הילדים הצעירים בבית. עם הזמן שחלף כולם למדו להבין שמדובר על כלי שיווקי עוצמתי במיוחד שכן מדובר על אפליקציה בה ישנם 500 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם עם קהל מגוון אך לרוב צעיר במיוחד. בשל כך פרסום בטיקטוק הפך לאחד הכלים השיווקים המועדפים על רבים שפונים לקהל צעיר ולצורת פרסום זו ישנם יתרונות רבים.

אז מה היתרון הבולט ביותר של הטיקטוק? מדובר על ממשק מאוד קל ונוח לתפעול, אין לו מורכבות כלל בפרסום ואין גם דרישות לחץ של כמויות פרסום וגם אין צורך להמציא או ליצור מלל. הסרטונים קלילים, מהירים להפקה ויש צורך רק להביא את הפיצוח הנכון ביצירתם, מעבר לכך? הרשת כבר תדאג לעשות את שלה.

איך בפועל גורמים לזה לקרות?

כל אדם שעובד בתחום ניהול סושיאל יודע כבר שיש דרך מאוד מסוימת לפרסום בטיקטוק. האפליקציה למעשה מאפשרת לחברות, ארגונים וגם בעלי עסקים קטנים ליצור מודעות לשירותים ולמוצרים שלהם. אפשר לעשות זאת באמצעות ידוענים, שחקנים מקצועיים, משפיעני רשת ואנשים רגילים מן השורה. את פיצוח התוכן יש לעשות במחשבה מעמיקה על קהל היעד ואיזה מסר רוצים להעביר לו כדי שיבצע פעולה, ירכוש את המוצר או יצרוך את השירות שהעסק מציע.

מה כדאי לדעת על פרסום בטיקטוק

כאשר מפרסמים בטיקטוק יש להתכונן לכך היטב ולהגדיר מטרה ברורה לפרסום. צריך לתזמן את הפרסום היטב, לוודא שהווידאו שיוצרים אמין, ממוקד, יצירתי וקצר. הפרסום בלילות יותר איכותי ברשת זו, מודעות קצרות גם כן יעילות במיוחד לעומת מודעות ארוכות ויש ליצור מילות מפתח והאשטגים מתאימים כדי לקדם את הפרסום כמה שיותר.

מה הדבר הכי חשוב בטיקטוק? הומור ורגש. כמעט כל מי שנמצא ברשת הזו נהנה להתרגש ולצחוק, ולמעשה הרשת כולה מבוססת על רגשות אלו כאשר היא מאפשרת למשתמשים ליהנות באופן ממוקד וחד מסרטונים שמעלים בהם רגשות עזים אלו.