מאיפה כדאי להוציא חשבונית דיגיטלית? השוואה מקיפה!

תוכן עניינים

כל מי שיש לו עסק יודע כי לחשבונית דיגיטלית יש יתרונות רבים. אם עד לפני כמה שנים בעלי עסקים היו צריכים להתעסק עם דפים וניירות, כיום הכל קורה באופן מקוון. הלקוח מקבל את החשבונית שלו למייל, ואתם מבחינתכם יכולים להמשיך בעבודה. זה מה שהופך את ההתעסקות הנדרשת מהצד שלכם למינימלית, אך התמורה היא גדולה. מכאן עולה השאלה מאיפה כדאי להוציא חשבונית דיגיטלית? הרי יש לא מעט אתרים שונים. הכנו לכם סקירה קצרה על ארבעת האתרים המובילים לחשבונית בדיגיטל. מכאן כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את הפלטפורמה הנכונה לכם. כעבור זמן קצר תוכלו להתחיל לתת ללקוחות שלכם קבלות ומסמכים ישירות למייל או לוואטסאפ.

 

מורנינג (חשבונית ירוקה)

מורנינג (חשבונית ירוקה) היא אחת מהפלטפורמות המוכרות ביותר להנפקת חשבוניות דיגיטליות. באתר תוכלו למצוא את כל המסמכים הדרושים לניהול שוטף של העסק. את החשבוניות והמסמכים השונים תוכלו לשלוח למייל, לוואטסאפ או לכל פלטפורמה אחרת. השימוש באתר נוח מאוד, כזה שמתאים גם לבעלי עסקים לא דיגיטליים במיוחד. האתר מציע בין היתר גם אפשרות לסליקה באשראי ועוד מגוון רחב של אפשרויות תשלום. המערכת מציגה לבעל העסק גרפים שונים שמראים את כל המידע החשוב. ניהול העסק הופך להיות קל ופשוט עם חשבונית ירוקה.

 

icount

Icount מציעה ממשק מתקדם להנפקת חשבוניות שונות לעסק. היתרון של הפלטפורמה הזאת הוא שהיא מאפשרת לעשות זאת תוך שמירה על סטנדרט עיצוב גבוה. עם המערכת המתקדמת תוכלו לפקח על העסק על ידי בחינת ההוצאות אל מול ההכנסות. עם שעון הנוכחות המתקדם באתר תהיה לכם אפשרות לפקח על שעות העבודה של העובדים. מה שאומר שהניהול של העסק יהיה קל ופשוט, ולא פחות חשוב ישאיר רושם טוב על הלקוחות. כל לקוח וכל ספק שיקבל מסמכים מהעסק שלכם יראה כי עם icount לא התפשרתם על האיכות. לאחר התנסות קלה תבינו כי מדובר על פלטפורמה שמציעה הרבה מעבר לסטנדרט.

 

invoice4u

invoice4u היא אחת מהפלטפורמות הוותיקות ביותר לניהול חשבוניות באינטרנט. האתר מאפשר לכם לשלוח חשבוניות וקבלות ללקוחות שלכם בלחיצת כפתור אחת פשוטה. קיימות מספר חבילות שונות שבהן תוכלו לבחור בהתאם לפעילות העסק. לנרשמים החדשים תהיה אפשרות להתנסות עם 30 ימי ניסיון. הממשק של האתר יחסית נוח, הוא לא אמור לגרום לכם ללכת לאיבוד או לפספס דברים מהותיים. החשבוניות וכל המסמכים נחתמים דיגיטלית כך שלא אמורה להיות בעיה בהמשך הדרך. אתם כבר לא צריכים לשבור את הראש כאשר תרצו לשלוח מסמך מסוים ללקוחות שלכם.

 

למה חשבונית דיגיטלית לעסק?

אחרי שהכרתם את הפלטפורמות הבולטות לחשבוניות דיגיטליות יהיה עליכם להבין את התרומה. החשבונית הדיגיטלית תאפשר לכם לשלוח מגוון רחב של מסמכים בקלות. לא תמצאו את עצמכם מתעסקים עם ניירת או עם כל מיני עניינים שאינכם בקיאים בהם. באתרים השונים תוכלו למצוא הדרכה מקיפה כיצד משתמשים בכל ממשק. המחירים כאשר מסתכלים על התרומה יהיו שווים את ההשקעה. מהיום כל בעל עסק יודע כי הוא חייב לעבוד עם חשבוניות בדיגיטל על מנת להביא את העסק למקום הרצוי.