פלטפורמת אימות HYPR – מדוע היא חיונית לאבטחת הארגון?

תוכן עניינים

כיום אנחנו חיים בעידן שבו שלל פעולות מקוונות מצריכות סיסמה, עובדה שגורמת לרבים להמציא סיסמאות מורכבות, ואז פשוט לשמור אותן בנייד (או בכל אמצעי נגיש אחר), כי אף אחד לא באמת מסוגל לזכור שלל סיסמאות, במיוחד בעידן בו הפסקנו לשנן מספרי טלפון ופשוט נעזרים בחיוג מהיר. מצב שכזה מעמיד אנשים פרטיים, ובמיוחד בעלי עסקים, בפני התקפות סייבר. עבור האקרים סיסמאות הן הזדמנות, מתנה שרק צריך לדעת כיצד לנצל. מה אם כן עושים? ממשיכים להשיג גישה למגוון ערוצים רגישים ע"י הליך הזדהות, אך מוציאים את הסיסמה מהמשוואה, וכאן אתם מוזמנים להכיר את פלטפורמת האימות  Hypr.

 

Hypr – הטכנולוגיה שמוציאה את הסיסמה מהמשוואה

ממש כפי שהאקרים משקיעים מאמצים כדי להשיג סיסמאות של עובדים (אם כדי לגנוב זהות, למכור גישה לחשבון,  או כדי לדרוש כופר), כך גם חברות האבטחה משקיעות מאמצים רבים בחיפוש אחר פתרונות, ואכן יש הצלחות חשובות ומעניינות בתחום. עובדה זו מובילה ארגונים רבים שחשוב להם לשמור על המוניטין ועל הכלכליות העסקית להתעדכן וליישר קו. רלוונטי עבורכם? מוזמנים להכיר את hypr platform. פלטפורמה שמייצרת הזדהות מאובטחת, ללא כל שימוש בסיסמה.

 

הסוד שמאחורי השיטה

אם לא נעזרים בסיסמאות, במה כן נעזרים? ובכן מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת להעביר אישורים ישירות למכשיר האישי של המשתמש, לצד הסתמכות על אמצעים ביומטריים, ולעיתים גם ע"י הזדהות כפולה. באופן שכזה תרחישי השימוש השונים מוגנים ובו זמנית הרבה יותר נגישים, ופה ניגש להסביר. ע"י שימוש בטכנולוגיית זיהוי Hypr העובדים לא נדרשים לזכור שלל סיסמאות, לא מעכבים את יום העבודה (רק כיוון ששוב מנסים להיזכר היכן רשמו את הסיסמה), ואינם חשים בלחץ לפני ביצוע משימה (רק כיוון שלא יודעים אם יזכרו את הסיסמה).

 

מערך יתרונות מהותי

מעבר לעובדה שהעובדים נהנים מהתנהלות שוטפת יותר חלקה ונינוחה, פלטפורמת hypr api חיונית לאבטחת הארגון בשל סיבות נוספות. כאמור היא ממזערת סיכונים שנוגעים להתקפות פישינג, אך היא גם מקלה על העבודה מול ספקים ולקוחות.

כאשר לקוחות זוכים להתנהל באופן שכזה, הם מקבלים את הרושם הנכון, הם מתרשמים שעומד לצדם ארגון שמודע לקידמה וצועד עמה, ואף הם  מתרשמים שעומד מולם ארגון שחשוב לו להשקיע ברמה של שירות. עם זאת, הערך הגדול ביותר מתייחס לתרחיש השימוש. שנסביר? טכנולוגיית Hypr מאפשרת ללקוח להתקדם במשפך המכירה מבלי לוותר/לחדול באמצע, רק כיוון שלא הצליו להירשם/להיכנס לאתר כהלכה.

 

Hypr – דגשם משלימים

אז אם גם אתם רוצים לשמור על הארגון שלכם מוגן מפני התקפות פישינג, הגיע הזמן להתקדם. ע"י מערכת זיהוי מהירה ונטולת סיסמה נהנים מכניסה אחידה לשלל מערכות באופן שוטף, ואף זוכים לשתף מידע עם גורמים נוספים באופן מאובטח – בין אם  מדובר בעובדים, בספקים או בלקוחות.  כמו כן, באמצעות hypr api אין זה משנה אם מבקשים לפעול באמצעות המוקד הטלפוני, המובייל או האתר. טכנולוגיית HYPT מעניקה מענה כולל ובעיקר מאובטח. אל תיקחו סיכונים ואל תהיו יהירים – מאבטחים את סביבת העבודה!