קידום אתרים בארצות הברית: הזדמנויות צמיחה לבעלי עסקים שמעוניינים להיכנס לשווקים אמריקאים

תוכן עניינים

קידום אתרים בארצות הברית: הזדמנויות צמיחה לבעלי עסקים שמעוניינים להיכנס לשווקים אמריקאים

כבעלי עסקים ישראלים שמעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלהם לשווקים אמריקאים, הבנת הניואנסים של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בשווקים חדשים אלו היא חיונית, וקידום אתרים הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר להשגת דירוג גבוה בתוצאות של מנועי החיפוש.

גישה זו מאפשרת להגדיל את הנראות המקוונת של אתרים בפני לקוחות פוטנציאליים. בארה"ב, מדינה שבה התחרות הדיגיטלית רחבת ממדים, אסטרטגיית קידום אתרים בארצות הברית שמיושמת היטב, היא הבסיס להזדמנויות עצומות של צמיחה עסקית.

 

למה חשוב להתחיל תהליך קידום אתרים בארצות הברית?

ארה"ב מאופיינת באוכלוסייה מגוונת שמשתמשת באינטרנט כמעט בכל היבט של החיים. האמריקאים מסתמכים במידה רבה על מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג על מנת למצוא מוצרים ושירותים.

דירוג גבוה במנועי חיפוש אלו פירושו יותר נראות עבור בית העסק שלכם, מה שמתורגם להגברת התנועה לאתר שלכם, ובאופן אידיאלי, ליותר המרות למכירות או פניות של לקוחות פוטנציאלים.

 

איך מתבצע תהליך קידום אתרים?

קידום אתרים מתבצע עם יישום טכניקות שונות שעוזרות למנועי החיפוש להבין ולדרג את האתר שלכם, כולל:

  • אופטימיזציה של תוכן האתר.
  • שיפור מהירות טעינת העמודים באתר.
  • הקפדה על ידידותיות למכשירים ניידים.
  • ובניית קישורים נכנסים איכותיים.

המטרה היא להתאים את האתר שלכם למערך השיקולים שהסורקים של מנועי החיפוש לוקחים בחשבון בעת דירוג אתרים.

 

חשיבות ביצוע נכון של מחקר מילות מפתח

מילות מפתח הן המונחים שלקוחות פוטנציאליים בקהל היעד האמריקאי שלכם משתמשים בהן כשהם מקלידים שאלות חיפוש בגוגל. הבנת מילות המפתח הספציפיות שהקהל האמריקאי משתמש בהן חשובה להצלחת השגת נוכחות מקוונת מרשימה.

נציגי חברות קידום אתרים בגוגל משתמשים במילות המפתח בהתאם לסלנג המקומי, או בטרמינולוגיה שונה מהשיח המתאים ללקוחות ישראלים, עם כלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל שמסייעים בזיהוי מילות מפתח אלו.

 

חשיבות פרסום תכנים איכותיים

בשוק האמריקאי, תכנים איכותיים פירושם פרסום מסרים באופן שמתאים לקהל היעד, ולכן התכנים שתפרסמו באתר שלכם צריכים להיות מרתקים, אינפורמטיביים ומותאמים לתחומי העניין של הקהל האמריקאי שלכם.

אנשי מקצוע שמספקים שירותי ייעוץ לקידום אתרים, מכוונים את הלקוחות שלהם ליצירת תכנים שכוללים גם את מילות המפתח החשובות להשגת תוצאות של דירוגים גבוהים בגוגל, אבל השימוש בהן צריך להיות טבעי וידידותי לגולשים.

 

קידום אתרים מחוץ לאתר

כל בעל עסק אוהב לקבל הפניות שפירושן שאנשים אוהבים אותו וסומכים עליו, ומרוצים כאשר הם עובדים איתו או קונים ממנו, לכן SEO מחוץ לאתר מתפקד כמו תוכנית הפניות, וזוהי אסטרטגיה יעילה אך לעיתים קשה לביצוע.

SEO מחוץ לדף מתרחש כאשר אתרים אחרים מקשרים לתכנים שלכם, כך שהסורקים של גוגל מזהים שהתוכן שלכם סמכותי, ובעלי עסקים רבים מתנהלים לפי צ'קליסט קידום אתרים שהסעיף העיקרי בו הוא בניית קישורים.

אסטרטגיה נוספת היא השגת ביקורות מקוונות עבור החברה, המוצרים או השירותים שלכם, באמצעות ביקורות רשמיות של אתרים אחרים או המלצות של לקוחות אמריקאים שפרסמו את המשוב שלהם באתרי ביקורות כמו בפרופיל העסקי של גוגל או ב- Yelp.

 

קידום אתרים טכני: הבסיס להצלחת שיווק דיגיטלי

שלב זה בתהליך נוגע להיבטים הטכניים של האתר שלכם, שמשפיעים על הדירוג שלו, כולל מהירות טעינת העמודים באתר, התאמה למכשירים ניידים ומבנה האתר שלכם, מכיוון שרוב האמריקאים גולשים באינטרנט דרך מכשירים ניידים, כך שחשוב שהאתר שלכם יהיה מותאם למכשירים ניידים.

 

SEO מקומי: הגעה לקהל הנכון

אם בית העסק שלכם מכוון את מערך השיווק הדיגיטלי לאזורים ספציפיים בארה"ב, חשוב שתהליך קידום אתרים בארה"ב יותאם למיקומים אלו.

מטרה זו מושגת עם אופטימיזציה של האתר שלכם למונחי חיפוש מקומיים והקפדה על הופעת בית העסק שלכם בספריות המקומיות וברישומים של 'Google my business', כך שיהיה גלוי ללקוחות באזורים הספציפיים שבהם אתם מציעים שירותים או מוצרים.

 

בניית קישורים

קישורים נכנסים, שהם קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם, חשובים להצלחת קידום אתרים, ופועלים כהמלצות שמדווחות לסורקים של גוגל שאתרים אחרים מאמינים שהתכנים באתר שלכם מספקים ערך לגולשים, ואת התוצאות תוכלו לראות בדיווחים של כלי קידום אתרים.

יחד עם זאת, איכות על פני כמות היא המפתח להצלחה בשוק האמריקאי; קישורים מאתרים מוכרים ורלוונטיים חשובים יותר ממספר גדול של קישורים באיכות נמוכה.

 

ניתוחים מתמשכים וביצוע התאמות נדרשות

קידום אתרים אינו תהליך חד פעמי, מכיוון שאלגוריתמים של מנועי חיפוש משתנים בתדירות גבוהה, וכך גם מגמות השוק. ניתוח קבוע של ביצועי האתר והתאמת האסטרטגיה שלכם בהתאם, חשובים להצלחה מתמשכת בשוק האמריקאי.

 

שכירת שירותי חברת קידום אתרים שיש לה ניסיון בקידום עסקים בשווקים אמריקאים

בעוד שחשוב שבעלי עסקים יבינו את היסודות של קידום אתרים, המורכבות של ביצוע אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מוצלחת בשוק חדש כמו ארה"ב עשויה להיות מורכבת.

לכן חשוב לשכור שירותי מומחה קידום אתרים שיספק לכם תובנות חשובות לגבי התנהגות ודפוסי חיפוש של צרכנים אמריקאים, עם התאמת האסטרטגיה שלכם לשוק הייחודי הזה.

 

בשורה התחתונה, מצפה לכם תהליך ארוך ומורכב, אבל מתגמל

פריצה לשוק האמריקאי היא תהליך ארוך ומורכב, וקידום אתרים הוא חלק עיקרי בתהליך, שדורש זמן, מאמץ וסבלנות.

יחד עם זאת, התגמול של נראות מוגברת, תנועה גבוהה יותר ובסופו של דבר הגדלת הפעילות העסקית, משמעותיים לבעלי עסקים ישראלים שמיצו את הפעילות העסקית שלהם בארץ.

שיווק דיגיטלי