קידום אתרים בארצות הברית: מה חשוב לדעת?

תוכן עניינים

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קידום אתרים הוא העובדה שהתהליך ניתן לביצוע כמעט מכל מקום בעולם! אתם יכולים לבלות באיי בהאמה ובמקביל לנהל חברה בארצות הברית. המוצרים או השירותים שלכם יכולים להיות מוצגים בפני לקוחות מכל המדינות ברחבי ארצות הברית.

האינטרנט והשיווק שופעים אפשרויות, אבל חשוב לקחת בחשבון את ההבדלים בין שווקים מסוימים. אם המטרה שלכם היא הגעה ללקוחות פוטנציאליים בארצות הברית, חשוב שתכירו את הקהלים הספציפיים באזור שאליו אתם מכוונים את הפריצה העסקית הגלובלית שלכם, ולהתאים את מגוון המוצרים או השירותים שלכם לדרישות שלהם.

קיימים גם היבטים טכניים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע קידום אתרים בארצות הברית, אז בוארו נבחן מקרוב את השוק האמריקאי – אחד השווקים הבולטים בעולם.

 

משתמשי אינטרנט בארה"ב

כאשר דנים בסוגיית משתמשי האינטרנט בארה"ב, ברור שיש להתחיל במספרים. ארה"ב מאופיינת באחד משיעורי החדירה לאינטרנט הגדולים ביותר שעומדים על כמעט 90%. המשמעות היא שיש למעלה מ-300 מיליון משתמשים שניתן להגיע אליהם באמצעות פעילויות SEO מתאימות המותאמות לשוק המקומי.

ארצות הברית מתפארת בעובדה שהיא מהווה את ענף האינטרנט השלישי בגודלו בעולם (אחרי סין והודו). הנתונים ללא ספק מדהימים ובמקרים רבים בהחלט יהוו תמריץ משמעותי להיכנס לשוק האמריקאי עם תהליך נכון של בנייה וקידום אתרים.

 

מנועי חיפוש בארצות הברית

באופן לא מפתיע, גוגל, הענק מעמק הסיליקון, הוא בהחלט מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בארה"ב והוא נבחר על ידי 87% ממשתמשי האינטרנט. Bing (7.8%) ו-Yahoo (4.27%) הם, בהתאמה, מנועי החיפוש הבאים הנבחרים ביותר.

נתונים אלו פירושם שאם תחליטו להתחיל תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל לקהל האמריקאי, תידרשו להתאים את כל התהליך גם לגולשים שמעדיפים בינג ויאהו.

 

האם האמריקאים קונים באינטרנט?

ברור שכן! ויותר מכך, זוהי שיטת הקניות המועדפת עליהם. חלק מהקניות המקוונות בכל הרכישות כבר מסתכם ב-10%, כך שקהל היעד הוא עצום, אבל הנתונים מתורגמים גם לתחרות גדולה הכוללת חנויות ופלטפורמות מקוונות אחרות כמו אמזון או איביי.

למרות שהנתונים על שוק השיווק העצום בארצות הברית, עשויים להפוך את תהליך ה-SEO הבינלאומי שלכם למורכב יותר, הוא עדיין אפשרי. בחירה במילות מפתח מתאימות (בעיקר עם זנבות ארוכים) והתמקדות בתהליכי קידום אתרים מקומי, מאפשרת להשיג את התוצאות המבוקשות מהתהליך.

 

באיזה דומיין לבחור?

למרות שנראה שמגוון הדומיינים הזמינים בארה"ב לעולם אינו מסתיים, המומחים בתחום בקיאים בהבנת ההבדלים בין הדומיינים .us ו-.com. בעלי עסקים רבים מאמינים שהדומיין הראשון מכוון יותר לארה"ב, אבל הנחה זו שגויה אם המטרה היא להתחיל תהליך קידום אתרים שמיועד לקהל האמריקאי, מכיוון שלמרות שהדומיין .com הוא בינלאומי, גוגל מעריכה אותו טוב יותר.

וזה לא הכול. בחירה בדומיין com מאפשרת הגעה למשתמשים ממדינות אחרות דוברות אנגלית כמו קנדה, אוסטרליה, בריטניה או הודו. אז אם אתה רוצה לתעדף את ארצות הברית ולמקד את תהליך קידום אתרים בארצות הברית שלך לשוק האמריקאי, יש להגדיר אותו בלשונית "מיקוד בינלאומי" ב-Google Search Console.

 

אתרי אינטרנט מותאמים למכשירים ניידים הם חובה בתהליכי קידום אתרים בארצות הברית

למרות שסביר להניח שאנשים רבים מבינים את חשיבות הנראות הברורה של אתרים במכשירים ניידים, עדיין ניתן להיתקל באתרים שאינם מותאמים למכשירים ניידים או שאינם ניתנים לגלישה נוחה וכתוצאה מכך הם מדורגים נמוך יותר על ידי גוגל.

מספר האנשים המעדיפים מכשירים ניידים גדל יותר ויותר מהר מדי שנה, וחשוב שהאתר שלכם יהיה מותאם ביעילות לשוק האמריקאי באמצעות בניית אסטרטגיה שיווקית שמבוססת על גישה ידידותית למכשירים ניידים.

אתר סלולרי (או רספונסיבי) מעוצב כהלכה צריך להציע ניווט אינטואיטיבי וכפתורים או טקסטים שהגדלים שלהם מותאמים לקהל ולמכשירים. התוכן בגרסת האתר למכשירים ניידים וגם למחשבים נייחים, צריך להיות זהה.

 

האם קידום אתרים מקומי הוא מפתח להצלחת תהליך קידום אתרים בארה"ב?

בזכות שיטות SEO מקומי, והעסקת מומחה שיווק דיגיטלי שכר שישקף את ביצוע התוכנית השלמה שלכם, משתמשים יכולים למצוא בקלות את המוצרים או השירותים הדרושים הקרובים ביותר למיקומם.

שטח הפנים של ארצות הברית הוא עצום, ולכן טבעי שאנשים רבים מחפשים מוצרים וחנויות מקוונות שנמצאות ליד העיר שבה הם גרים. כולם רוצים לחסוך זמן וכסף (כולל זמן משלוח ועלויות). על מנת לבצע קידום אתרים מקומי לאתר, יש צורך לבצע את הצעדים הבאים:

  • הוספת האתר למפות גוגל.
  • ביצוע כל הצעדים הדרושים על מנת להשיג דירוגים גבוהים במפות גוגל.
  • שימוש במילות מפתח מקומיות, כולל שם העיר או המדינה שאליה אתם מכוונים את תהליך קידום אתרים בארצות הברית.

 

אזור זמן

יש להתאים את האתר למיקום אליו מכוון תהליך השיווק הדיגיטלי, מכיוון שאזורי זמן יכולים להתברר כבעייתיים יותר.

קיימים מספר אזורי זמן בארה"ב וההבדלים משתנים אפילו במספר שעות (יש הבדל של 5 שעות בין הוואי לניו יורק!). לכן חשוב לוודא שהאתר מציג את הזמן הנכון למדינה שאליה אתם מכוונים את התהליך.

 

בשורה התחתונה, לא מתנהלים בלי הייעוץ והליווי של המומחים בתחום

אם אתם מעוניינים להשיג פריצה גלובלית של בית העסק שלכם ולהגיע לשווקים חדשים גדולים הרבה יותר מהקהל שיש לכם בארץ, תהליך קידום אתרים בארצות הברית, שמבוצע על ידי המומחים בתחום, יוביל אתכם להשגת מטרה זו ולהתחלת שיווק דיגיטלי ברמה שעדיין לא הכרתם.