קרנות גידור – ההשקעה החכמה לממון שלכם

תוכן עניינים

‏תכנון ‏של העתיד הפיננסי של המשפחה שלכם הוא עניין של ‏קבלת החלטות נכונות, ‏כמו גם התאמה של אפשרויות השקעה על פי היכולות הכלכליות שלכם. כלומר, במובנים רבים, אנשים שונים יכולים להגיע עם הון עצמי שונה ועדיין לייצר רווח משמעותי באותו פרק זמן. כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להתאים את ‏יכולת ההשקעה שלכם, ‏כמו למשל על ידי בניית קרנות גידור שמתאימות למצב שלכם. ‏קרנות גידור הן מוצר מקצועי שאתם בונים ביחד עם ‏מומחים בתחום השקעות והפיננסים, בשביל להתאים את מסלול השקעה למצב הכלכלי שלכם ‏ולהתחיל לחסוך כבר מהיום. ‏אז מה אתם צריכים לדעת על קרנות גידור ועל ההשקעה שתשנה את החיים שלכם? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

מה חשוב לדעת על בחירת קרנות גידור בתור אופציה להשקעה?

‏רגע אחד לפני שאתם בוחרים את ‏אפיק ההשקעה האולטימטיבי מבחינתכם, חשוב להסתכל על היתרונות של קרנות גידור, כמו למשל:

  1. ‏מידת האגרסיביות בהשקעה. ‏בשונה מרכישה של ‏אגרות חוב או ‏תעודות סל, הרכישה שאתם מבצעים בתוך קרנות גידור הי רכישה של המוצר שאתם בוחרים לבנות. כלומר, אתם יכולים להחליט מה תהיה מידת הסיכון שאתם לוקחים ‏על החסכונות שלכם, ‏ואתם יכולים להגיע לרווחים גדולים יותר בפרק זמן קצר יותר.
  2. ‏הרכב קרן ההשקעה שלכם. יש לכם את החופש להחליט באלו ‏מניות או חברות אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם. כמו כן, במקרה של שינויים מהירים בשוק, אתם יכולים לבצע מכירת ביטקוין, ‏או ‏משיכה של הכספים שלכם בשביל לצמצם משמעותית את הנזקים בעקבות קבלת ההחלטות שלכם.
  3. ‏הייעוץ המקצועי שאתם מקבלים לפני שאתם פותחים קרן גידור הוא ייעוץ שלוקח בחשבון את המצב הכלכלי שלכם ואת התוכנית אסטרטגית שלכם לעתיד. ‏כלומר, צריך להבין מהו סכום הכסף שיש לכם להשקיע, לאיזה תקופה אתם רוצים לסגור את הכסף בהשקעה, מה הן המטרות שלכם לשימוש בסכום הכסף בעתיד והאם יש לכם מגבלות כאלו ואחרות שאתם רוצים להציג לפני אנשי המקצוע. מכאן והלאה, אפשר יהיה לתכנן את הבניה של ‏ההשקעה המושלמת מבחינתכם.

 

התכנון של אפיק ההשקעה – בהתאם לצרכים שלכם

‏בדיוק כמו שאתם עובדים עם יועץ משכנתאות מומחה בשביל לקחת משכנתא לקראת הרכישה של הדירה הראשונה שלכם, כך חשוב לעבוד גם עם אנשי מקצוע בתחום השקעות בשביל לבנות את ‏תיק ההשקעות שלכם. אתם רוצים לעבוד עם אנשי מקצוע אשר מסוגלים להציע לכם כמה שיותר אפיקים להשקעה, על בסיס שנים רבות של ניסיון ומתוך חשיבה יצירתית. ‏אז אל תוותרו על תהליך מחקר מקדים אשר מאפשר לכם לקחת את ההחלטות ‏הנכונות ביותר בשביל הכסף שלכם, ותנו לאנשי המקצוע לענות על כל השאלות שיש לכם לאורך הדרך.