שלבים שאסור לפספס בקידום חנות וירטאולית

תוכן עניינים

משבר הקורונה גרם לכולנו להתעורר ולהבין שאנחנו צריכים לעשות את הדברים קצת אחרת כדי להישאר בתמונה העסקית. אותו משבר הוביל עסקים רבים שברשותם חנות פיזית או עסק קיים לעבור לדיגיטל. מדובר בתהליך שלם שגרם לפתיחה של מאות אולי אפילו אלפי עסקים אינטרנטיים. מה שעשה את ההבדל בין חנויות דיגיטליות למצליחות לבין כאלה שכשלו הוא תהליך הקידום. קידום אתרים אורגני הוא הבסיס לבניית אסטרטגיית שיווק ופרסום חכמה התואמת את מאפייני העסק, קהל היעד והתקציב שברשותו. יחד עם זאת, קיים הבדל בין תהליך קידום אורגני של חנות לבין אתר תדמיתי למשל.

מדוע חשוב לערב ליווי של מקדם אתרים בפרויקט?

ובכן, יש כמה סיבות שבגללן מומלץ וכדאי לערב מקדם אתרים מקצועי בפרויקט שלכם.

1. תחום דינמי שמשתנה כל הזמן – תחום הקידום האורגני הוא תחום שכל הזמן משתנה ולכן אנחנו צריכים לבצע עדכונים שוטפים באתר שלנו על בסיס יומי כמעט. אם אתם מנהלים עסק, כנראה שאין לכם את הזמן כדי לנתב את האתר שלכם למקומות הנכונים בהתאם לדרישות של גוגל ולכן אתם לגמרי צריכים מישהו שיעבוד בזה!

2. דורש המון ידע מקצועי – מדובר באחד התחומים הכי מרתקים שיש היום בעולם השיווק והפרסום בדיגיטל. כל אתר שמקודם ברשת חייב לעבור מגוון רחב של תהליכים וזה משהו שקשה עד בלתי אפשרי לעשות אותו על רגל אחת. קידום אורגני זה מקצוע, נקודה!.

3. הצלחת האתר היא ההצלחה שלכם – ברגע שאתם שלכם מגיע למקומות טובים בתוצאות החיפוש, זה אוטומטית משפיע על כמות הגולשים שנחשפים לאתר שלכם, מגדיל את החשיפה והתנועה לאתר וכך גם את המכירות.

הקפדה על קטגוריות

דפי קטגוריה הם הבסיס על פיו כל חנות או אתר בנוי. למעשה, מדובר בדפים הכי חשובים שיש באתר שלנו. ניהול לא נכון יכול לגרום לפגיעה בתהליך הקידום של האתר וגם ביכולות ההמרה שלו. לעומת זאת, ניהול נכון ישפר את המיקומים בצורה ניכרת. השימוש הכי נפוץ בדפי קטגוריה ותתי קטגוריה הוא באתרי אי קומרס. כאן צריך לחלק את המוצרים לפי נושאים וזה הרי הגיוני. גם באתרי תוכן ושירותים נהוג לחלק את התחומים לנושאים כמו למשל באתרים של בעלי מקצוע או משרות. המטרה של החלוקה הזאת היא להקל על הגולש את תהליך הניווט באתר ולאפשר לו למצוא מה שהוא רוצה מהר, נכון ומדוייק!

מה הקשר בין מיקרוקופי לקידום אורגני?

קידום אורגני מתמקד באיך אנחנו מביאים את האתר לראש תוצאות החיפוש במנוע החיפוש גוגל. באתרי אינטרנט מסוגים שונים יש כל מיני פרטים שהם קטנים כמו טפסים, שדות חיפוש, הודעות שגיאה, הוראות שימוש למוצר ועוד. ברגע שאנחנו משקיעים בעיצוב של אותם פרטים, זה יכול להוביל לחיזוק אדיר של האתר שלנו בתוצאות החיפוש. לכל הטקסטים שמתלווים למאפיינים הללו קוראים בעצם מיקרו קופי והמטרה שלהם היא לעזור לגולשים לנוע באתר בצורה נוחה ולקבל את המידע שהם צריכים. זה בעצם מה שהופך את חווית הגלישה באתר שלנו למושלמת.

הטמעה מקצועית של אנליטיקס Enhanced Ecomese – מה זה ולמה זה חשוב?

מדובר למעשה במעקב שמאפשר לכל בעל חנות אינטרנטית לקבל מידע ואינדיקציה לגבי סוגים שונים של נתונים כמו למשל אינטרקציות של הגולשים עם מוצרים מסוימים, נתוני נטישה והמרה, דפוסי רכישה ועוד.